Па інфармацыі
UNESCO, кожны пяты чалавек сярод дзяцей, падлеткаў і моладзі цалкам выключаны з адукацыйнага працэсу. Пры гэтым дзеці з асобымі патрэбамі не маюць магчымасці атрымаць адукацыю ў 2,5 разы часцей.
Стварэнне магчымасцей інклюзіўнай адукацыі і асаблівых умоў для навучання людзей з асобымі патрэбамі – гэта не толькі вострае сацыяльнае пытанне даступнасці якаснай адукацыі для кожнага чалавека, але і вялізная група патэнцыяльных кліентаў анлайн адукацыйных стартапаў, бо менавіта тэхналагічная адукацыя мае найбольшыя перспектывы стварэння спрыяльных адукацыйных умоў для кожнага чалавека ў незалежнасці ад стану здароўя і месца жыхарства.
Паспяховыя прыклады стварэння ўмоў для адукацыі людзей з асобымі патрэбамі можна знайсці не толькі ў свеце, але і дакладна ў Беларусі. Інфармацыйна-асветніцкая ўстанова "Інфармацыйныя тэхналогіі для ўсіх" арганізавала ІТ-школу для людзей з парушэннямі слыху Myfreedom.Connect, дзе праводзіць заняткі па 3D-мадэляванні. Школа таксама арганізавала заняткі ў анлайн фармаце, і зараз навучанне даступна для рускамоўных навучэнцаў з усяго свету. Толькі ў Мінску на 2019 год налічвалася каля 2,3 тысячы чалавек з парушэннямі слыху. Дзякуючы курсам, навучэнцы атрымоўваюць магчымасць вучыцца новаму і ў перспектыве атрымаць высокааплатную працу.