Якім чынам змяненне клімату паўплывае на адукацыю ў бліжэйшым дзесяцігоддзі? Ці гатовы нашы даследчыя і інавацыйныя сістэмы да эпохі глабальных адкрыццяў і актыўнага развіцця навукі і інтэрнэту? Што азначае для нашых школ тое, што нашы супольнасці становяцца больш разнастайнымі і індывідуалістычнымі?
Такія і іншыя пытанні стаяць перад сістэмай адукацыі ў 2022 годзе па меркаванні Арганізацыі эканамічнага супрацоўніцтва і развіцця (OECD), якая падрыхтавала актуальную справаздачу на тэму
«Трэнды, якія ствараюць адукацыю 2022».
Спецыялісты прааналізавалі ўплыў на адукацыю такіх глабальных трэндаў як эканамічны рост, змяненне адносін да жыцця і працы і перанасычанасць інфармацыяй.
З поўным тэкстам справаздачы вы можаце азнаёміцца па спасылцы, выкарыстаўшы функцыю аўтаматычнага перакладу. Далей будуць абмеркаваны асноўныя сусветныя тэндэнцыі, якія ўплываюць на фарміраванне сучаснай адукацыі.
Аналіз узаемасувязі глабальных трэндаў і адукацыі дазваляе распрацаваць рацыянальную стратэгію развіцця адукацыі, паставіць перад адукацыяй актуальныя пытанні і задачы і залажыць аснову для абмеркавання надзвычайна важнага пытання: