EdTech-рашэнні змяняюць традыцыйныя ўяўленні аб адукацыі на нашых вачах. Школьнікі гуляюць у гульні, каб на эмацыйным узроўні замацоўваць атрыманыя з падручнікаў веды. Штучны інтэлект выдае заданні і правярае іх, вызваляючы час для асабістага падыходу настаўніка да кожнага вучня. А VR і AR ператвараюць урокі гісторыі і геаграфіі ў сапраўдныя падарожжы.
Тэхналагічныя рашэнні робяць навучанне лягчэйшым і цікавейшым. А адукацыя новага пакалення заклікана рыхтаваць школьнікаў да выклікаў сучаснага свету, для якога характэрна і дынамічнасць, і здольнасць хутка вучыцца.
Цяпер у прафесійнай сферы ўжо не патрабуецца толькі высокая кваліфікацыя, трэба быць праактыўным і валодаць разнастайнымі "мяккімі навыкамі" (soft skills). У рашэнні гэтай нялёгкай задачы на дапамогу і адукатарам таксама прыходзяць тэхналогіі.
На першы погляд здаецца, што яны толькі павялічваюць дыстанцыю паміж вучнем і настаўнікам, памяншаючы ролю апошняга. Але на справе ўсё аказваецца па-іншаму: сэрвісы, платформы і прыкладанні дапамагаюць мінімізаваць руціну ў працы адукатара і вызваліць час для важнейшых задач: надаць кожнаму навучэнцу больш увагі, дапамагчы з выбарам прафесіі, сфармаваць гнуткае мысленне.
Насуперак распаўсюджанаму меркаванню, разам з укараненнем тэхналогій важнасць прафесіі адукатара і настаўніка толькі ўзрастае.
Галоўная задача адукацыі будучыні - прывесці тэхналагічны прагрэс і чалавечы капітал да адзінага назоўніка, каб школы маглі даць годны адказ высокім патрабаванням будучыні.