Дадатковым інструментам прасоўвання курса можа стаць рассыланне. Дзяліцеся з падпісантамі рассыланні карыснай інфармацыяй па тэме курса і анонсамі новых набораў. Захаваны спіс кантактаў вы зможаце выкарыстаць для запуску вашых новых праектаў у будучыні.
Галоўны сакрэт паспяховага рассылання - не прадаваць свой курс напрамкі, а ў першую чаргу шчыра імкнуцца даць карысную інфармацыю кліенту.
! Варта заўважыць, што ў адпаведны момант у вас могуць скончыцца якасныя тэмы для рассылання і яго давядзецца зачыніць ці перазапусціць.Аўтаматызаваць рассыланне і дасылаць да 2500 лістоў 500 кантактам можна з дапамогай
Mailchimp.