У імкненні ахапіць неахопнае навучэнцы рэгіструюцца на курсы і аплачваюць іх без дакладнай мэты і сапраўднага жадання прайсці навучанне да канца. Так навучэнцы курсаў не толькі марнуюць свой час і грошы, але і павышаюць свой фонавы ўзровень стрэсу. Незавершаны курс так і застаецца ў спісе не закрытых праектаў і нявыкананых заданняў, стварае адчуванне “я нічога не паспяваю”, якое з часам становіцца толькі мацней.
Сярод іншых прычын адзначаюць страту матывацыі, неапраўданыя чаканні ад курса, недахоп часу на яго праходжанне, немагчымасць дагнаць групу пры праходжанні курса ў выпадку адставання.
Прычын можа быць бясконцае мноства. Самыя распаўсюджаныя былі адзначаны ў апытанні беларускіх супрацоўнікаў
агенцтвам ICRA.
Асноўнай прычынай, па якой рэспандэнты кідалі распачатыя курсы стала тое, што
праграма курса не адпавядала чаканням. Такую прычыну адзначылі
36,36% апытаных. Сярод іншых папулярных прычын: нізкая якасць адукацыйных матэрыялаў і загружаны працоўны графік.