Відаць, што не. Такім чынам, штучны інтэлект не стварыў новую для адукацыю праблему, а хутчэй зрабіў відавочным застарэлае пытанне, якое ігнаравалася навучальнымі ўстановамі на працягу многіх год.
Рашэнне адносна таго, як адносіцца да ChatGPT у кантэксце спісвання, прапаноўвае
Кевін Руз у сваім артыкуле ў The New York Times. Да канца навучальнага года Руз прапаноўвае адносіцца да Chat GPT у адукацыі так, як мы адносімся да калькулятараў. Імі дазволена карыстацца пры выкананні некаторых заданняў і забаронена пры выкананні іншых. Пры гэтым выкладчыкі разумеюць, што калі за навучэнцамі не назіралі, яны верагодна маглі імі карыстацца.
Пад час летніх канікул, выкладчыкі будуць мець магчымасць пераглядзець свае навучальныя планы і зрабіць адпаведныя змены: замяніць тэсты групавымі абмеркаваннямі, прадугледзіць праверку ведаў у класе, змяніць фокус заданняў з простага ўзнаўлення інфармацыі на творчасць і лагічнае мысленне.